poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Trzymaj fashion

Kontrast

 

Portal Allegro ogłosił konkurs "Trzymaj Fason" w trzech kategoriach: Kontrast, Denim i Neon.
Uczestników konkursu oceniać będą doświadczeni blogerzy, dla których moda od wielu lat jest główną pasją - Macademian Girl (Neon), Mr. Vintage (Kontrast) i Charlize Mystery (Denim).

Postanowiłam wziąć udział w konkursie - a co tam!

Kategoria Denim odpadła w pierwszej kolejności, z braku odpowiednich ubrań, znaczy z denimu..., wahałam się nad Neonem, ale ostateczny wybór padł na Kontrast.

A więc przez Państwem kontrastujący ze sobą - biały z czarnym i kobaltowym :)

 spódnica - ASOS
bluzka - H&M
szpilki - Nine West
torebka - Fleq.pl
okulary - ZeroUV
naszyjnik - Wallis

Zdjęcia - Waldek Piotrowski

27 komentarzy:

  1. kontrast świetny :) życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki ! A co do sytylizacji to jest genialna. Jestem zauroczona Twoimi szpilkami połączonymi z kobaltowym kardiganem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie !! Małgorzata jak dla mnie to już wygrałaś :D!!!! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, I love this outfit, that skirt is so cool and trendy, fabulous work!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie genialnie, wygladasz najbardziej kontrastowo jak tylko mozna sobie wymarzyc!;)
    Powodzenia w konkursie!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, świetny kontrast, dla mnie to już wygrałaś, życzę powodzenia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam zamiar wziąć udział w tym konkursie i chyba prawdopodobnie będzie to kontrast ;))
    Ty super wyglądasz, świetnie udało Ci się pokazać zadanie konkursowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny look!! bardzo mi miło, że znalazłam się w tak zacnym gronie czytanych przez Ciebie blogów :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweety,
    I love YOUR OUTFIT ABSOLUTELY! I just came across your blog and it's great, I'd love to keep in contact with you. Would you like to follow each other? Let me know by leaving a comment on my blog saying you did, and I promise I'll follow back!

    www.thechicetoile.blogspot.com

    xoxo, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna szachownica <3 pięknie jej z granatem i lazurkiem <3 rewelacyjny look !

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłam te zdjęcia- Miranda Kerr :)
    Genialny zestaw, seksowny i elegancki. Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz fenomenalną figurę! Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie spódnica trochę za długa, ale ma świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie:)http://decodethedresscode.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Długość spódnicy jest trudne do noszenia. Ale robią to elegancki i kobiecy.
    Wyglądasz pięknie, a zestaw jest piękny. bardzo Original
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the skirt, this look is on point

    http://fashioncadet.com/
    www.alwand.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawde szal, dlugosc spodnicy jest diabelnie trudna i trzeba miec taka figure jak Twoja zeby w niej dobrze wygladac. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Halo Małgosiu,
    cieszę się widząc Cię w gronie współtowarzyszy konkursowych zmagań:).
    Zyczę powodzenia, nie mając wątpliwości, że swoim uroczym uśmiechem i odważną żywiołowością oczarujesz jury.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że zestaw jest rewelacyjny i idealnie się nadaje do konkursu. Trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki, dzięki!!! Wszystkie komentarze przekażę komisji ... do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobalt i szachownica - zestaw idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. spódnica i buty cudo! Całość wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Really stylish! Great heels!

    Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna spódnica
    zazdroszczę =]

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie!!! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Your outfit is awesome!! The pattern of your skirt is such an eyecatcher and I love the way you combined it! Super chic!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips