niedziela, 26 maja 2013

Jewelry Collection Show

Pokaz letniej kolekcji biżuterii autorstwa Pani Magdaleny Szymkat 
Piękne, oryginalne kompozycje o niezykłych połączeniach kolorystycznych  wykonane są głównie z kamieni półszlachetnych, szlachetnych i innych minerałów.

Pokaz odbył się w Salonie Futer Vinicio Pajaro w Pasażu 13 przy krakowskim Rynku.
Tutaj autorka biżuterii w niezwykle energetycznej kolii wybrała mnie na swoją chwilową modelkę. 
Choć trzeba zaznaczyć, że wszystkie obecne na pokazie Panie były tego dnia modelkami zakładając, choćby na chwilę, fantastyczne, dodające blasku, kolie i naszyjniki.

Oto ja - olśniona blaskiem biżuterii
 
i zagrzana futrzanymi czapami :)
  Podejrzewam, że w kolejnych postach pojawi się ta piękna biżuteria :)



13 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie :) KLIK Do wygrania modne i zwiewne wiosenne ubrania ♥ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście biżuteria olśniewająca !!!
    I niepowtarzalna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj! Lubię biżuterię i to bardzo, musiałaś cudnie wyglądać w tej białej kolii...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow, jak pięknie !!!! Masz prześliczną fryzurę, a biżuteria prezentuje się pysznie !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria. A Ty Małgosiu urzekłaś mnie w czapie futrzanej.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna biżu ! ta energetyczna kolia którą nosiła autorka Mistrz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne rzeczy - nasycone kolorem i blaskiem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uczta dla oczu!!!!Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria, mam wrażenie że ożywi nawet każdy nudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips