czwartek, 4 lipca 2013

Missoni Print


Missoni to jedna z najlepiej rozpoznawalnych zagranicznych marek luksusowych. A wszystko za sprawą charakterystycznych zygzakowatych wzorów na ubraniach z ich kolekcji. 
Jedwabny materiał o takiej właśnie nazwie wypatrzyłam w jednym ze sklepów z baaardzo kosztownymi tkaninami i natychmiast wykupiłam wszystko co było, czyli całe 1 m i 10 cm.
Moje ukochane Dziewczyny Krawcowe uszyły z niej sukienkę o ulubionym przeze mnie letnim fasonie.



Bogactwo wzorów samej sukienki jednak potrzebowało dodatków. W tej roli wystąpiła niezawodna biżuteria ANIMA autorstwa krakowskiej projektantki Magdaleny Szymkat. 

Buty to ZARA, torebka BATYCKI a okulary D&G.

reżyseria i zdjęcia - Waldek Piotrowski

27 komentarzy:

  1. Oj śliczne masz te twoje sukienki ! I pięknie podkreślają Twojà sylwetkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest prześliczna.Fason idealnie podkreśla Twoją szczupłą sylwetkę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastcznie wygladasz w takich kolorach i mimo, ze nie jest to moja ulubiona kolorystyka, to na tobie bardzo mi sie podoba!Kobieco i z klasa, swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Być kobietą, być kobietą................
    Cudownie i elegancko. Naszyjnik cudowny. (ale tam mają dosyć drogo te naszyjniki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tam zagladnelam i szybciutko wyszlam, drogie, ale piekne

      Usuń
    2. Piękne i tanie ... czy to nie oksymoron? :)

      Usuń
  5. Ślicznie :-); gdybym był nauczycielem drugie zdjęcie od góry pokazywałbym uczniom jako wręcz wzorcowe i idealne określenie słów:
    "Nadchodzi piękna Pani Lato w całej swojej krasie :-)"

    OdpowiedzUsuń
  6. FANTASTYCZNA sukienka i przepięknie w niej wyglądasz.. wszystko bardzo mi się podoba ale zmieniła bym buciki na delikatniejsze.. :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też! Ale nie mam na co :(
      Tu muszą być kolorowe ...

      Usuń
  7. Malgosiu! Ostatnio nie moglam sie oderwac od wystawy sklepu z ciuchami Missoni, sa cudowne! Uwielbiam te zygzaki, wiec Twoja suknia jak najbardziej przypadla mi do gustu. Tym bardziej, ze idealnie na Tobie lezy i podkresla Twoja kobiecosc. Piekna bizuteria. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia kojarzą mi się z gwiazdą przyłapaną przez paparazzi :D!
    Podoba mi się! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee gwiazdy są brzydsze od Gosi ;-); tą stylizacją w pełni potwierdza i udowadnia;że jest prawdziwą perłą ;-).

      Usuń
  9. Wczoraj odkryłam Twój blog i jestem zachwycona Twoimi stylizacjami. Dzisiejsza sukienka jest bardzo ładna i świetnie podkreśla Twoją figurę. Oj, będę TU zaglądać częściej:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful dress and perfectly matching shoes! You look stunning.

    Annette
    Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  11. jak Ty w tej kiecce cudnie wygladsz, a Missoni wzor od lat juz jest moja slaboascia...buziaki Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  12. SWIETNA SUKIENKA MALGOSIU ! Piekne kolory buciki bardzo ladne no elegancko jest :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz jak na swój wiek,kochana!
    obserwuję oczywiście i również zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem Kocham akcesoria.
    Naszyjniki, bransoletki, buty, stanowią doskonałą grę towarzyszyć specjalny strój
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, świetnie podkresla Twoja figurę i piękna biżuteria,,,pozdrawiam,,,

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie Wyglądasz! pozdrowienia dla Pań Krawcowych :)spisały się na medal! dodatki bajeczne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka przepięknie na Tobie leży! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna sukienka <3 Wspaniale wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips