środa, 6 listopada 2013

Where the blue of the sky



A rzecz będzie nie tylko o błękicie nieba, ale także o second handach.
Błękit nieba jest coraz trudniej osiągalny. Nawet gdy się pojawia, szczęście trwa tylko chwilę, a potem znowu noc ...
Nie wiem czy macie podobną obserwację, ale ubrania na ulicy wraz z narastaniem ciemności też tracą kolory na rzecz wszechogarniającej burowatości. Trudno trochę się dziwić, bo wystarczy wejść do dowolnej sieciówki, aby przekonać się, że inne kolory nie istnieją na wieszakach sklepowych.
I tu dochodzimy do second handów.   
Na pewno kupujecie tam ciuchy, niektóre z Was nawet całkiem nałogowo :). 
Ja też wróciłam po latach niebytności do sh. Ciągnie mnie tam inność ubrań i to, że są one KOLOROWE! A także, że niekoniecznie jest to urocza mieszanka poliestru z poliestrem.
Mój intensywnie niebieski żakiet zrobili mili ludzie w Irlandii (serio na metce jest Made in Ireland) wykorzystując do produkcji Czystą Żywą Wełnę :)

A Wy dlaczego kupujecie w second handach?





jacket -vintage (Loretta Bloom)
pants - Max Mara
blouse, boots, scarf - ZARA
bag - Tommy Hilfiger

reżyseria i zdjęcia - Waldek Piotrowski
plener - Peron nr 5



34 komentarze:

  1. Nigdy nie potrafiłam kupować w SH , chyba ze dla dzieci ;) a teraz nawet nie mam takiej możliwości ;))
    Ładnie Ci w niebieskim ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, casual z nutą niewymuszonej elegancji! Takie lubię najbardziej :)


    Pozdrawiam i zapraszam

    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakos nie mam szczescia do zakupow w sh, czasami jak jestem w Polsce cos znajde, ale ja na brak kolorow w mojej garderobie nie narrzekam, czasami wydaje mi sie ze jestem za kolorowa, a Tobie kolory sluza bardzo, a ten niebiesko-turkusowy bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba marzenie - piekny odcien niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna niebieskość Małgosiu, rzeczywiście żywe, irlandzkie zaprzeczenie burowatości.

    Nie kupujemy. Bo nic nigdy nie widzimy i zawsze zazdrościmy innym świetnych łupów:(.
    Za to czasem oddajemy własne niekochane. Ale nigdy poliestrowe poliestry, te zawsze zostawiamy sobie na pamiątkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie w sh wymaga anielskiej cierpliwości Kopciuszka :) i mnóstwa czasu ... albo szczęścia :)
      Jemu zawdzięczam zakup jeansowej kurteczki D&G :)

      Usuń
  6. Właśnie za to kocham lumpexy :)) - za jakość i niepowtarzalność!
    Ja to już nałogiem jestem, lubię ten dreszczyk emocji, który mi towarzyszy podczas szukania perełek ;D
    Kochana, a Ty jak zwykle zadałaś szyku :) Piękne widoki na dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie umiem szperać w SH, nie potrafię znaleźć tam niczego dla siebie. Zmęczona wychodzę.
    A Ty Małgosiu piękna jak zawsze. Klasa i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam taki odcień niebieskiego! Bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, świetne zdjęcia, świetny styl, piękna Ty!!!! Gratuluję!!! Chylę czoła i pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. I'd instantly wear your look! Feminine, elegant and a gorgeous blue.

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mam cierpliwości do kupowania w sh, byłam raz z koleżanką, nić nie znalazłam i dałam sobie spokój. Twój żakiet jest piękny, trudno uwierzyć, że znalazłaś do w sh, Zresztą cały zestaw bardzo ładny, ale to w dużej mierze zasługa modelki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie kupuje w second handach bo po prostu nie ma ich u mnie w miescie. Wydaje mi sie ze kazda sieciowkach ma kolorwe ciuchy - popatrz na mnie, wiekszosc z sieciowek i interentu a kolorw w mojej szafie nie brakuje :)

    a kolor tej kurteczki jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jaki piekny Ci ten zakiecik zrobili ci Irlandczycy…;)
    Ja kiedys ubieralam sie wylacznie w sh i uwielbialam te poszukiwania czegos oryginalnego i taniego jednoczesnie. Tu gdzie teraz mieszkam nie ma takich sh jak w Polsce:(
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor - lubię jak ktoś dodaje jeden kontrastowy kolor do czarnej bazy, a Twój strój jest wręcz idealny do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z sh nie jest tak, że za każdym razem kiedy wchodzimy wychodzimy z " cudem" w torbie. Najczęściej jest to przypadkowe ( przynajmniej u mnie) Nie wystaję pod sh i nie rzucam się na towar, to nie dla mnie.Lubie jasne, przejrzyste sh, gdzie wszystko jest na wieszaczkach.

    Żakiecik cudny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżniłam Twój blog. Szczegóły w ostatnim moim poście. Zapraszam. :-)

      Usuń
  16. Kochana obłęd!!! <3
    Nie uwierzysz ale sama dorwałam tak niebieski płaszcz ostatnio w sh za całe 1,5zł :D Muszę go tylko troszkę przerobić a że robię to sama tym razem idzie mi to mozolnie :P :D
    Jestem stałym bywalcem sh bo znajduje tam rzeczy które nie są nagminnie powielane na ulicach i to mnie tam pcha w szczególności, pomijając cenę i perełki jakie tam można znaleźć ! :)

    ps. Też kiedyś kupiłam bluzkę MADE IN IRELAND :)

    OdpowiedzUsuń
  17. KOLOR JEST CUDOWNY
    Super, wielkie pozdrowienia ♥
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie ci w niebieskim <3 torba Mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia sa mistrzowskie ;-))) stylizacja również, niebieski Ci zdecydowanie pasuje ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mi tez się poszczęściło- trafiłam na wełniany płaszczyk made in UK, służy mi już 3 rok i wygląda niesamowicie, Prosty, klasyczny krój dalej trzyma fason. Jedyne 25 zł

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połączenia maksymalnie trzech kolorów:) Bardzo podoba mi się całość;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great Blog! I'm now following you in GFC and Bloglovin' ;)

    Kisses

    http://shoppingstyle-elena.blogspot.com.es/

    SHOPPING STYLE

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice :)

    Federica
    www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupuję /czasami/ wymaga to cierpliwości, trzeba się naszukać a więc obok cierpliwości to jeszcze muszą być chęci i odpowiedni nastrój, no i jeszcze szczęście...błękit cudny Małgosiu...rewelacja...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba, w SH można znaleźć prawdziwe perełki pod warunkiem że się tam znajdziemy w odpowiedniej chwili i mamy szczęście! :) ja zazwyczaj nie mam szczęścia, a może cierpliwości :) Ale parę razy udało się coś ciekawego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też jestem nałogowym poszukiwaczem w sh, właśnie dlatego, że można tam znaleźć takie perełki jak ten płaszczyk. Jest cudowny, zrobiony z wysokiej jakości materiału i do tego wspaniale go prezentujesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Blau steht dir ausgesprochen gut. Gefällt mir.
    Liebe Grüße
    GABY
    Stylish-Salat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips