poniedziałek, 20 stycznia 2014

Westie and pastel skirt

 
Chciałam Wam dziś przypomnieć PN Fashion-ową spódnicę, którą poprzednio pokazywałam TU.
Dziś w wariancie całkiem pastelowym z pastelowym psem w komplecie, z naszej sesji z Westie w roli głównej :)
Przyznam się Wam, że jest ona jednym z moich ulubionych strojów tej zimy. Żadna chlapa jej nie straszna - zawsze można prowizorycznie przetrzeć szmatką, zanim dotrzemy do pralki.
Ostatnio po praniu (30 stopni w programie do prania ręcznego) powiesiłam ją po prostu na wieszaku i po wyschnięciu nie wymagała już prasowania!

sweater / sweter - H&M
heels / buty - Nine West
watch / zegarek - Michael Kors

zdjęcia - Waldek

28 komentarzy:

  1. Widzę że pieseczek jest już stałym bywalcem na blogu:) Pięknie wyglądasz w tych pastelach.Spódniczka niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz a z pieska taki słodziak, że od razu uśmiech na twarzy wywołuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful leather skirt. Cute westie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malgosiu, no slicznie wygladasz… Uwielbiam takie piekne, oryginalne i.. praktyczne ciuchy! Spodniczka jest rewelacyjna!
    Poczochraj psiaka od Ciotki;))) A dla Ciebei buziaki:) Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica jest genialna! Piękne zdjęcia. Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te spódnice z ekoskóry ,ale psiunio mnie rozczula niebywale.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia i cudny piesek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam , szukam kogoś kto pomógłby mi poszukać osób zainteresowanych sprzedażą eleganckich ubrań dla kobiet w rozmiarach 36-52 firmy Modesta w Krakowi , był kiedyś sklep w Krakowie ale po 20 latach włascicielka poszła na emeryturę i szukam kogoś kto chciałby zająć się tym tematem
    Nową kolekcje na wiosna -lato 2014 można obejrzeć na stronie Modesta.pl lub na Facebooku , firma z tradycjami działająca od 25 lat
    Gdyby ktos był zainteresowany to prosze o kontakt w firmię z Kubą

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest wprost genialna. Kolor bardzo ujmujący, do tego stwarzający wiele możliwości, no i rzeczywiście świetnie pokazany z białym swetrem. Spódnica ma bardzo niebezpieczną długość, ale przy zgrabnych łydkach potrafi wyglądać niesamowicie kobieco - i tak też właśnie jest u Ciebie :). Jedynym dodatkiem jest tu złoty zegarek Michaela Korsa, co myślę bardzo działa na korzyść tego zestawienia. No i wystarczą fajne włosy i piękny makijaż - a całość wprost olśniewa. Wpadłam tu przypadkiem, ale widzę, że Twoje stylizacje warte są powrotu, więc dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica jest przepiękna i fajnie ,że znowu pozujesz z "futrem ":)

    OdpowiedzUsuń
  11. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other? Let me now in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful look, I love this skirt and this soft color combination.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz i zapraszam dosiebie i cie obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory biały, beżowy i zielony i kocham twoje połączenie jest idealne.
    Codziennie ne jak jesteś bardziej jak długie spódnice z pół Pieran.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Sposnica bardzo mi sie podoba ,jest piekna i praktyczna . Gratuluje pieska ,widac ze jest dobrze ulozony ,grzeczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica jest fantastyczna, coraz bardziej mi się podoba i własnie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, zaczarowałaś tego psiaka? Pozuje fantastycznie. A Ty jak zawsze pięknie i elegancko się prezentujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. dlaczego ja dopiero teraz tutaj trafiłam? Pięknie Pani szyje! Cudownie wygląda i bardzo zazdroszczę takich zdjęć :) Będę tu wracać! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co prawda szyję nie sama, ale sama wymyślam :)

      Usuń
  19. Śledzę Twój blog od dłuższego czasu i powiem szczerze, że utrzymujesz elegancję na najwyższym poziomie! Podobają mi się te spódnice we wszystkich kolorach. Niestety jestem z gatunku króciaków i ta długość by mnie zmiotła. Ale Ty wyglądasz super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mnie tu podglądasz :) i że podobają Ci się SPÓDNICE. Myślę, że wysoki obcas i na Tobie też się sprawdzi!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips