poniedziałek, 5 maja 2014

Widziałam film: The Boat That Rocked (Radio na Fali)


Dłuższy czas zastanawiałam się jak pokazać Wam nasz kolejny ulubiony film. 
Film kompletnie inny niż poprzednio opisywane :)
Może zgodnie z trendem portali informacyjnych? Seks i rock and roll?
Albo może zgodnie z prawdą? 
Muzyka i muzyka .... ?
"Radio na Fali" to prawdziwie brytyjska komedia. 
Są lata 60. Prawdziwy rock and roll jest nielegalny. Więc tym bardziej pożądany! Rockowa muzyka rozbrzmiewa więc z łodzi stojącej na wodach Morze Północnego. 


Genialne kawałki, na których swoją muzyczną edukację zaczęły nasze córki :)
Fantastyczne scenki - grepsy, których nie jestem w stanie Wam opowiedzieć.  Czasem po prostu zabawne, często jednak zabarwione melancholią.




Jego twórcy to reżyser Richard Curtis ("Czarna Żmija", "Cztery wesela i pogrzeb", "To właśnie miłość")i fantastyczna obsada w osobach Philipa Seymoura Hoffmana, Nicka Frosta, Billa Nighy, Kennetha Branagha i Emmy Thompson.

Żałuję, że nie mogę zamieścić w tym poście całej ścieżki dźwiękowej z filmu!



pozdrawiam, Małgosia

8 komentarzy:

  1. ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam, może się skuszę...pozdrawiam Małgosiu...

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze ja uwielbiam filmy w takim klimacie ! koniecznie muszę po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ze dodajesz tez takie posty. filmu nie widzialam i pewnie nie zobacze bo nie ogladamy z mezem w ogole telewizji a dokina chodzimy baardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W telewizji to go raczej nie zobaczysz :) Raczej na DVD :)

      Usuń
  5. Nie widzialam, ale ostatnio obejrzalam Lo Impossible...Genialny, tylko paczke husteczek trzeba sobie przygotowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze i opinie. Czytam je zawsze i odpowiadam w miarę możliwości :) Zawsze zaglądam do autora komentarza.
Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)
Pozdrawiam, Małgorzata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips